joi, 16 februarie 2012

Ce sa aleg ?

    Dupa primul meu articol pe primul meu blog au aparut si primele probleme.
    Am aflat ca in materie de blog sunt incepator ! Asta o stiam. Problema e ca am ales Blogspot. Am aflat ca alegand blogspot am facut ce fac majoritatea incepatorilor, ca de fapt era mai bine daca alegeam worldpress-ul. Am intrebat daca este ceva si mai bun decat worldpress-ul, daca tot schimb, sa sar peste faze ca nemtii dupa al doilea razboi mondial. Am primit exemple.
    Problema acum este ce sa aleg?
    Situatia in care ma aflu imi aduce aminte de un monolog care suna cam asa:
    In ziua de azi telefoanele celulare au ajunt niste telefoane foarte performante. Pe langa faptul ca sant niste telefoane foarte performante, au ajuns sa fie in acelasi timp si aparate foto foarte performante, sa nu mai vorbim de faptul ca sunt si camere video foarte performante.
    Aparatele foto sunt si ele foarte performante, dar au ajuns sa fie in acelasi timp si telefoane foarte performante, sa nu mai vorbim de faptul ca sunt si camere video foarte performante.
    Camerele video au ajuns camere video foarte performante, dar sant in acelasi timp si celulare foarte performante, sa nu mai vorbim de faptul ca pot face fototgrafii foarte performante.
    Ce sa-mi cumpar ?
    In ziua de azi prietena a ajuns sa fie o foarte buna iubita. In acelasi timp este si o foarte buna amanta dar si o foarte buna sotie.
    Amanta este o foarte buna amanta dar si o foarte buna prietena. Sa nu mai vorbim de faptul ca e o foarte buna sotie.
    Sotia este o foarte buna sotie dar si o foarte buna prietena. Sa nu mai vorbim de faptul ca este o foarte buna amanta.
    Si acum va intreb; ce sa-mi iau ?
   
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu