sâmbătă, 18 februarie 2012

Aparentele ca mijloc de comunicare

    Aparentele pot fi create si involuntar. Atunci ele ne arata asa cum am vrea sa fim.
    Aparentele sunt de multe ori ceea ce percep altii ca suntem, noi creeand aparentele in mod involuntar.
    Aparentele inteligent creeate pot salva oamenii de panica. Pot salva vieti.
    Aparentele sunt de cele mai multe ori, in viata de zi cu zi, stangaciile noastre in comunicare. Ele pot fi si masti ce le purtam pentru ca ne iubim semenii. Nu vream sa-i intristam, vrem sa-i inveselim, sau pe Ea, vreau sa o stiu fericita chiar daca sunt suparat din te miri ce motive, pentru care nu are nici o vina.
    Aparentele pot fi un mijloc de a salva situatia in care te afli fara voia ta.
    Prin aparente putem salva onoarea cuiva, chiar daca nu merita, daca esti omul care nu judeca pe nimeni si incearca sa faca bine.
    In spatele aparentelor nu suntem cu totii la fel; aparentele pot insemna de multe ori modestie.Zambetele impuse pot insemna si "nu suntem violenti".
    Viata fara aparente ar fi urata si tacuta.
    Politeturile gratuite pot insemna si "iti dai seama cum te-as respecta pe tine?".
    Pot fi, intr-adevar, mantii protectoare fata de aruncatorii de cuvinte.
    Aparentele ma mai ajuta sa ma compar cu altii fara sa judec pe nimeni.
    Deci aparentele nu ar trebui sa supere pe nimeni, decat adevarul din spatele unor aparente.
    Aparentele, la femei, pot avea ca scop doar scoaterea in evidenta a frumusetii. Acestea sunt aparente aparte. Acelea care, noua barbatilor, ne plac la nebunie. Nu i-am spus iubitei niciodata sa nu se fardeze sau sa nu se rujeze. Nu se face mai frumoasa decat este. Dar apare ceva ce imi arata ca nu am ochi sa vad cat e de frumoasa. Acele aparente imi deschid ochii. Si spun"Doamne cat e de frumoasa!'. Si o privesc mut: "Tac in aparenta, dar priveste-mi ochii !".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu